سیستم وبلاگدهی سئو شده پیروزفا استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ
فروش اینترنتی کاندوم
.:: Your Adversing Here ::.
 

سیستم وبلاگدهی سئو شده پیروزفا

 اگر جز آندسته از افراد هستید که بدنبال یک وبلاگ برای کسب درآمد و بازاریابی هستید. باید بدنبال سرویس دهنده ای بروید که ساده ولی حرفه ای باشد.

 

اجازه دهید قابلیت های سیستم پیروزفا را در چند جمله بگویم.

 

1 . سیستم برای اولین بار توسط یک متخصص سئو شده !! تمام کدهای سیستم و قالبهای مخصوص سئو شده و کدهای مخرب ویرایش شده.

 

2 . بسیار ساده در سرچ اصلی گوگل از قابلیتهای سیستم پیروزفا به این دلیل که اولا هسته هاستینگ قدرتمند در ایران است و کدهای ویرایش شده به همراه نقشه سایت ، باعث میشود عنکبوت گوگل بخوبی مطالب ارسالی در وبلاگها را ایندکس کند.

 

3 . داشتن نقشه سایت یا SAITMAP. بهترین ابزار برای شناساندن مطالب یک سایت به گوگل.

 

4 . داشتن ار اس اس RSS. البته یک سیستم جالب دیگر در پیروزفا وجود دارد که شما را شگفت زده خواهد کرد.

 

5 . بر خلاف اکثر سرویس دهنده های وبلاگدهی که به کاربران پاسخگو نیستند. و در بهترین حالت یک بخش برای ارسال نظرات دارند (که آنهم فقط تعریف و تمجیدها تایید میشود!!) این سیستم دارای یک تالار گفتگو است که در آن میتوانید براحتی عضو شوید و سوالات و مشکلات خود را از متخصص سئوکار سیستم بپرسید. این تالار بخشهای بسیار جالب دیگر هم دارد. جهت عضویت بروی بنر کلیک کنید.

 

انجمن سیستم وبلاگدهی پیروزفا

 

6 . هر قالبی دوست داشتید از اینترنت سرچ کنید و در مترجم قالب پیروزفا قرار دهید و در وبلاگ پیروزفایی خود استفاده کنید. اگر هم سوالی داشتید در تالار بگویید بزودی برطرف میشود.

 

7 . خوب بهتر است برویم سر اصل قضیه ... که بنظرم بهترین قسمت است. ار اس اس خوان. این قسمت در پنل پیروزفا قرار دارد و متأسفانه برخی کاربران از کاربرد جالب آن آگاهی ندارند. شما کافیست لینک ار اس اس یک سایت یا وبلاگ که مطالب آنرا میپسندید در آن وارد کنید و تمام مطالب آن سایت را در وبلاگ پیروزفای خود ببینید!! بله به همین راحتی این ار اس اس خوان برخلاف برخی سیستم های وبلاگدهی عمل میکند.

 

در آنها شما لینک وبلاگی را وارد میکنید و مطالب را در وبلاگ جدید میابید. ولی در پیروزفا شما میتوانید مطالب هر سایت دلخواهی را در وبلاگ خود بدون اینکه لینک آن سایت ثبت شود. این باعث میشود بازدید کننده وبلاگ شما را ترک نکند.


8 . قابلیت های بیشتر به زودی و به مرور بنا به درخواست کاربران به سیستم اضافه میشود. همچنین به هر وبلاگ 1 گیگا بایت فضای رایگان برای آپلود فایل با لینک اختصاصی داده میشود.

با پیروزفا. پیروز باشید. فارسی زبانان.

 

سیستم وبلاگدهی سئو شده پیروزفا

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : امین
  • تاریخ: جمعه 16 تير 1391برچسب:سیستم وبلاگدهی سئو شده پیروزفا,

  • ranksaz

    امین

    ranksaz

    http://ranksaz.loxblog.com

    استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ

    سیستم وبلاگدهی سئو شده پیروزفا

    استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ

    خوش آمدید در این وبگاه سعی شده علاوه بر معرفی سیستم های درآمدزایی در اینترنت . روش و ترفندهای کاملا عملی و کاربردی افزایش ترافیک سایت و بازدیدکننده معرفی شود. اگر مدیر وبلاگ یا سایتی هستید حتما نظر دهید تا من و سایر کاربران از تجربه و دانسته های شما بهره ببریم با تشکر. آگاهانه ، هدفمند ، با برنامه ، و استوار حرکت کنیم.

    استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ